Ben daha mütevazı sevinçlere alıșkınım;
Çoğu zaman akșamları bir kitabım olur, bir arkadașım, güzel bir mektubum, biraz da müziğim. Aslında bunlardır benim mutluluk diyebileceğim șeyler.
" Basit insanlar "
"Oradalar iște tanınmayanlar.
Bunlar bizleriz iște - yeryüzüne yayılmıș sayısız varlık;
Basit, sakin hayatımız dıșında hiçbir șey istemeyen
Bizler șurada, burada, ve her yerde.