Elif

Anlamayı öğreniyorum, inanmayı yitirmenin pahasına.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan soyunun en korkunç eylemi öldürmek, en kötü huyu ise alıșmak.
Bu dünyada hangi amaç, hangi kavga, hangi siyâset bu kadar acıya değer.
Edebiyat sıkıcı değildir, bir zevk meselesidir. İnsanlar zevk aldıkları için kitap okurlar.
Farklı görünme çabası sıradanlığın göstergesi değilmidir?