Elif

Ölmek istiyorum. Güzel kalmak için yapabileceğim tek hareket bu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İçimiz ölür, içimizdeki ölmez albayım"
Sinirimden gülüyorum albayım. Çünkü sinirlerim artık gülmek için kafamın neșelenmesini beklemiyor. Bu karamsar beyinde bir kahkaha çıkmayacağı için, artık ben gülmüyorum, sinirlerim gülüyor. Hepsi bağımsızlığını kazandı albayım.
Çok șey vardı anlatılacak , o yüzden sustum. Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı. Sen duydun mu sustuklarımı ?
Bizde unutmuș gibi yaparız... Hiç kırılmamıș, ağlamamıș gibi...