Kendin hakkında olumsuz konuşma,
şaka yollu bile olsa.
Çünkü bedenin, bunun gerçek mi
yoksa şaka mı olduğunu ayırt
edemez.
Sözler enerjidir, büyü gibidir.
Zaten bu yüzden "spelling" denir.
Kendinle ilgili konuşma biçimini değiştirirsen, hayatını da değiştirebilirsin.
Değiştirmediğin her şeyi aslında seçiyorsun.