Ne kadar kötü
Ne kadar olumsuzluk içinde olsada hayatım,
Bir süre sonra illa tutuyorum hayat balonlarının ipini,
Bir elimde onlar
Diğer elimde ise kitaplarla dolu tek bir mavi balon 🎈
Herkes kendi bildiğini okumaya devam ediyor
Lütfen biraz da başkalarının bildiklerini okuyun
Önemli olan eleştirmek değil anlamak düşünmek
Önemli olan kendini eleştirdiğin insanın yerine koymak
Yeter! Biz eleştirdikçe kaybolacağız...