Peygamber Efendimiz (s.a.v.) şu duayı sıkça yapar ve ümmetine de tavsiye buyurdu:
الَّهُمَّ أَعِنِّي عَلَى ذِكْرِكَ وَ شُكْرِكَ وَ حُسْنِ عِبَادَتِكَ
"Ey Allah'ım Sen'i zikretmek, Sana şükretmek ve Sana güzelce kulluk etmek hususlarında bana yardım eyle! "
(Bkz. Ebû Dâvûd, Vitr, 26)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mahir İz'in, yaşarken başlattığı "maaşın kırkta birinin zekâtını verme usulünü" vefatından sonra eşini devam ettirmesini vasiyet etmesi de ayrıca manidardır.
Hatta bu mesleği icra etmekten zevk aldığını ifade etmek sadedinde "Dünyaya tekrar gelme imkânım olsaydı, yine muallim olmak isterdim." sözünü sık sık tekrarlayarak mesleğine olan muhabbetini sergilemiştir.