Reyhan

" Hep Sonradan.."
Ne sebeple olursa olsun, yaşananlara sonradan bakıldığında doğru ortaya çıkar..
Reklam
“Sonra içime, hatta dışıma kapandım. Küsmek gibi bir şey… Bir çeşit gölge fesleğeni. Bir çeşit olmayan hayat. Zaten hiçbir şeyi kararında bırakamamak ve ortasını bulamamak gibi bir sorunum var benim. Epeyce göçebe yaşadım; sadece iki valizim oldu. Bir yığın insan tanıdım. Ama hep yalnızdım.”
“Yetim hisler”
"Ben yüreğini yitirmiş bu zamandan korkuyorum. Ben bunca elin boşunalığını düşünmekten,bunca yüzün yabancılaşmasından korkuyorum." Füruğ Ferruhzad
Küçük Prens'i her okuduğumda içimi burkan şu cümle
"Ben onu anlyordum. Yanlış yaptığında bile anlıyordum.. Onu sevdiğim için anlayacak bir sebep buluyordum, O da öyle yapar sanmıştım..."
Sessizlik bazen kapanışın kendisi olur..
Reklam