Reyyanivam

Reyyanivam
@reyyan76
null
null
null
null
4 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Belki....
HUSREV:Babası,kendini bir incir dalına asmıştı. . . . HUSREV:Ne yapayım anne!Kestiniz incir ağacımı! . Husrev sanki sırıtıyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Selmayı öldürdü ama içinde bir yerlerde hâla canlı
HUSREV- Mansur,bu kızı benden istedin.Onu sana verecektim.Şimdi ne yapacağım? MANSUR- Husrev,kapa,ört,göm,artık maziyi! HUSREV- Ya mazi her şeyse,her şeyi gömeyim mi?
aynaya baktığımda gördüğüm bensem neden yaşıyorum hâla
Hâlbuki piyesimdeki adam kendisini asar.Babasının asıldığı ağaca asar.Madem ki yaşadın ne arıyorsun karşımda?