"Koşunca herkesin umurunda oluyorsun herkes bir şey mi oldu diye panikliyor. Aslında sana değil o panik hali, kendilerine ama yürüyünce kimse sana bakmıyor. Yürüdüm ben de.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bazılarının dönüşü mektup gibidir. Ağzın açık bakarsın ne anlatacak diye. Bazılarının ise gidişi mektup gibidir. Açsan da duymak istediğin cümleler yoksa içinde keşke yazmasaydı dersin. Açsan üzüleceğin şeyler varsa niyesi sana kalır ömrün boyunca. Yine de yazmalı insan, söylemeli, söyleyebilmeli..."