"Sanırım gençlikte büyük sözler söylemeye daha yatkın oluyor insan. Sesiniz gürdü, el kol hareketleriniz gösterişli. Yaşlandıkça daha ihtiyatlı konuşur oldunuz."
"Üniversite günleri. Öğrenci topluluklarına girip çıktınız, etkinliklere, toplantılara katıldınız. Bu kez büyük bir şey arıyordunuz, saygı duyacağınız, karşısında kendinizi unutacağınız büyük bir şey. Tanrı değil hayır, evren değil. Doğa, belki. Yoksa halk mı? İyi ama var mı?"