Ezgi Baykal

Ezgi Baykal
@rlw9cy
omnia fui, nihil expedit.
"Kraliçenin halkı nedir?" "Verdiği emirlere boyun eğen insanlar." "Ben de senin halkın olabilir miyim?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes."
Fabrikada fazla mesai yapan birileri olmalıydı. Ama mesai, genellikle saat sekizi pek geçmezdi; hele dokuzu hiç. Bir süre bu işyerini düşündüm. Orayı sevmiyordum. Sabah insanın içini kasvetle dolduran düdüğü saat beşte daha da iğrenç geliyordu. Orası her gün insanları yutan, akşam olunca da çok yorulmuş insanlar kusan bir canavardı.
"Nen var Zezé?" "Hiç. Şarkı söylüyordum." "Şarkı mı söylüyordun?" "Evet." "Öyleyse ben sağır olmalıyım." İnsanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor muydu yoksa? Bir şey demedim. Bilmiyorsa bunu ona öğretmeyecektim.

Ezgi Baykal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·186 syf.·
2017 7. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,5bin okunma