SELAM
Kitabı genel olarak beğendim yani sürükleyiciydi diyebilirim. Hatta okurken kitabı 3 günde yarıladığımda yazarın bu sayfalara varmak için senelerini harcadığı aklıma geldikçe nasıl bir emeği bir çırpıda yuttuğumuzu düşündüm.Kitapta bir çok karakter var hatta en başından aklıma kazımak adına onların sözlerini defterime alıntı olarak kaydettim ve fark ettim ki BEAUS’ a dair alıntı işleyemiyorum çok sonradan bunun sebebini okuyunca anlıyorsunuz. Eğer deniz, korsan, gemi; savaş, mücadele, dram seviyorsanız bu kitabı mutlaka öneririm.
Hainin Mührü
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
En azından gerçek bir isim.Onları tanımlayan isimler kullanırlardı.Kızınki muhtemelen ‘Suratsız’ olmalıydı ya da ‘Heves Kıran’.Belki de ‘Keyif Kaçıran’.