Rümeysa

Rümeysa
@rmysguc
Öğrenci
Mühendislik Fakültesi
47 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsan özgürlüğe kavuştuğu zaman yalnızlığa da mahkum oluyordu galiba..
Sayfa 144
Reklam
Huzur hep en çok isteyip de yaşayamadıklarımızda gizli değil midir? En saf halimizdeyken isteyip yıllar boyunca istediğimizi bile çoktan unuttuğumuz ve hatırlayınca da ölmekten beter olduğumuz...
Sayfa 136
Yapmam gereken evde vakit geçirmekti. Her şey aslında bu iki kelimeden ibaretti. Vakit geçirmek... başka bir aracımız ve çabamız söz konusu değildi. Bizler sadece vakit geçirmeye çalışıyorduk. Sanki geçecek olan vaktin sonunda bizi çok iyi bir şey bekliyormuş gibi..
Sayfa 76
Aşağı yukarı her yürüyen ve konuşan yaratık hayatının belirli dönemlerinde yoğun bir şekilde yalnız hisseder kendisini. Belki de yaşadığı tüm sorunlar da onunla ilgilidir gerçekten ama... söyler misiniz asıl sorun insanın kendisini neden yalnız hissettiği değil midir? Gerçekten yalnız okulu ve bunu sadece bazen idrak etmesi derseniz de bu sefer size şunu soracağım; neden neyin etkisiyle bazen idrak edilir bu? Hem neden bazen idrak edilir, hem de bazen de olsa neden idrak edilir?
Sayfa 69
Yürümeyi sevdiğini söyleyen insan, yürümekten yorulduğunu söyler mi hiç, ayıp. Tabii bu fırsat buldukça yürüme ifadesinin samimiyeti de oldukça su götürürür. Yürümeye fırsat bulmak da ne demek. ... zaten fırsatın kalmamışsa yürümeye öl gitsin, hayat bitmiş.
Sayfa 34
Reklam