Remziye DEMİR

Remziye DEMİR
@rmzydmrr
Bir kere korku kültürü içerisinde işleyen toplumlarda en önemli birinci değer; güç!güç!güç!O nedenle refah artarken, gücü elinde bulunduranların refahı artıyor.Öbürlerinin refahını artmasına pek imkan vermezler güçlüler bunu görüyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben büyürken, gelişirken,kendim olma konusunda herhangi bi destek görmemişim.O zaman sürekli benim yaşadığım bir yönlendirme, özünden yabancılaşma ve bir gerçek yaşama, kendine özlem duyma durumu var.
Genel olarak acıya değer yüklüyoruz, saygıdeğer buluyoruz.Ben bunu korkunun kültürünün dogal urunu olarak görüyorum.
Erkek sürekli güçlü pozisyonda konuşur.Kadın hiç güçlü pozisyonda konuşmaz.Hep edilgen pozisyondan konuşur, sadece sikayet eder.
Bireysellesma çabası içinde, bireysellesme yerine bencillesmis insanlar...