Orada bir yer işgal ediyorsa, daha yetenekli birisinin gelme durumu varken yeteneksiz biri orada kalıyorsa, adam yani üniversitesideki profesör, gece uyuyamıyor,"Ne yapacağım ben?Birisinin hakkını yiyorum"diye.Ve mutlaka atması lazım onu ki yerine daha yetenekli birisi gelebilsin.
Amerikan,yaniAnglosakson türünde, bahsettiğim kültürde ise fikirlerin felsefi zemini çok önemli.Eger duygular onu destekleyen, geliştiren yönde ise başüstünde yeri var, ama parazit oluyorsa, engelliyorsa onları diken olarak temizlemek yaklaşımı var.Katiyen duyguların önemi yok.