Kimse Gerçek Değil
Kitlesi yüzünden oldukça önyargılı yaklaştığım bir kitaptı ancak su gibi akıp gitti.
En ilgisiz kişiye bile psikoloji bölümü düşündürebilir.
...
Ya zaman tersine aksaydı?
O zaman hayatımız da nasıl değişiklikler olurdu?
Her yaşımızın tadını çıkarabilir miydik?
Her şeyi doğru zamanda yapabilir miydik?