Aşık olmanın anlamsız olduğuna karar verdim. Hepimiz sonunda ölecektik ne de olsa. Hatta babama, annemden sonra onun da yaptığı gibi sanatımla evlenmek istediğimi bile söyledim. Sanat sizi asla terk etmezdi. Asla ölmezdi. Bir sabah uyanmaktan asla vazgeçmezdi.
Güzellik takıntısını anlamıyordum. Hepimiz yaşlanacak, hepimiz kırışacaktık; hayat kısaydı. Fırsat varken o pizzayı yiyecek, o şarabı içecektik. Bize işkence eden o kabadayı da cevabını verecektik.