Ilkbahar gelip çattı, parçalanmış aşkların en kötü mevsimi. Her şey tomurcuklanır ve ilkbahar, parlak yeşil umutlarını ve kırılgan aşklarını insanın yüzüne vurur.
Telefon kulübelerinin karanlıkta yalnız kahramanlar gibi parladığı bir çağdaydık. İişe yarıyor muydu? Seçtiğimiz sesin birkaç değerli dakikası için yeterli jetonumuz var mıydı?
"Annem ayaklarımı yerden kesecek bir adamla tanışmam gerektiğini düşünüyor " diyerek itiraz ettim. .Kardeşim ;- "Tanrı aşkına. Kesinlikle ihtiyacın olan son şey. Ayaklarımız tek çaremiz.