Çocukken anne babanızı çok yaşlı sanmanız komik bir şey. Ama o zamanlar yaşlı olduklarına emindim. Gerçekteyse, şimdi benim olduğum yaştan çok daha gençlerdi.
Ölmekte olanların arasında bir kural vardır: Yaşayanların konuşmasına izin veririz. Onların, söylediklerini telafi etmek için daha fazla zamanları var.
Bu yataktan, ilaçlardan, hastalığın beraberinde getirdiği yalnızlıktan yoruldum. Sevdiğim insanların ne kadar çabalasa da yalnızlığımı asla anlayamayacaklarını bilmek yoruyor beni. Ölmek, tek başıma yapmamam gereken bir şey.