.. ama gelmek bir yolun sonuna varmak demek değil. insan her menzilde bir yere varır, her adımda gezegenimizin gizli kalmış bir yüzünü keşfedebilir, bunun için bakmak, istemek, inanmak, sevmek yeterli.
ne diyebilirim ki sana, varlığın sırları saklı senden, benden ; bir düğüm ki ne sen çözebilirsin, ne ben. bizimki bir perde arkasında dedikodu; bir indi mi perde, ne sen kalırsın, ne ben.