Yazarın iki kitabını da okudum ama gerçekten iki kitapta da beni çeken hiçbir şey yoktu. Bitirmek için bitirdim resmen. Konu idare ediyordu ama akıcı değildi. Boş zamanım olmasaydı kitabı bitirmem iki haftadan da uzun sürerdi ve hatta kitabı yarıda bırakırdım ama hep belki sonrasındaki bölümde bir şey olur da kitaba bağlanırım dedim ama olmadı.