Farklı tarihlerde ve farklı yerlerdeki insan yaşamlarını kaderci bir bakış açısıyla ele almış ama gerçek bir kurguyla yazmış. Zaman zaman okuduğumda yoğun duygular içerisine girdiğim oldu, basit-sade bir anlatımı olmasına rağmen. Genel olarak beğendim. Daha mitolojik bir kitap bekliyordum.