rojevin

rojevin
@rojevin13
En iyi insanlar hiç tanımadıklarımızdır...
"Dem qet nabe derman, tenê dide ji bîrkirin.''
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hikâyesini bilmediğiniz insanı anlayamazsınız, anlamadığınız insanı sevemezsiniz..
İnsan davranışlarının altında yatan gerçek nedeni bilmek kadar rahatlatıcı bir şey yoktur. Öfke, sevinç, ihanet, sadakat, cesaret, korku... Her birinin tarihten, doğadan, kişisel geçmişimizden ya da toplumsal etkilerden ve ya Kültürden kaynaklanan nedenleri vardır..
Empati, kendini başkasının yerine koymak değildir bence. Kendini asla başkasının yerine koyamayacağının farkında olmaktır. Ateş düştüğü yeri yaktığını bilmektir, Herkesin hikayesinin özgün ve değerli olduğuna inanmaktır...
"Rîhê mîn min jî bedena min aciz e."