Ben konuşmayi değil dinlemeyi hep daha çok sevmişimdir. Konuşmanın yaranını pek görmediğimden olsa gerek; ya da hep zararını gördüğüm içindir belki de... Konuştukça tokadı yedim ağzıma, dinledikçe de karşındakinin niyetini iyice belkeyip ona göre tedbir almayı öğrendim sonra ...
Selahattin Demirtaş