rojevin

rojevin
@rojevin13
En iyi insanlar hiç tanımadıklarımızdır...
"Kan rengi, kül rengi bir şeyler var bu dünyada, tamamlanmayan, sahipsiz kalan... Tamamlanmamış hayatlar, çok erken sahipsiz bırakılmış düşler, devralınmış, devredilmiş yazgılar var bu dünyada... Hep ama hep geç kalan sözcükler..."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her insanın hayatında kaçmakla direnmek arasında bir seçim yapmaya zorlandığı anlar vardır. Ben direniyorum. Charles Bukowski
Dostoyevski öyle bir laf etmiş ki , yirmi kere falan sesli şekilde tekrar ettim: “gücümü, içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim.”
• "İnsan kendisini olduğu gibi kabullenen bir 'yer'e ait hissediyor kendisini, düşünce ve duygularından utanç duymadığı, kınanmadan buyur edildiği, kendisini güvende hissettiren yere. Yaralarının görünmesinden korkmadığı bir yere..."
"İnsanın her şeye bu kadar alışan bir varlık olmasını aşamıyorum. Doğuma alışır, ölüme alışır, önce hasret çeker, kavuşur varlığına alışır, güzel olana alışır, güzel olmayana alışır, savaşa bile alışır. Geldik gidiyoruz bu dünyada sinemize yük olacak, buna da alışılmaz diyeceğimiz hiçbir şey yok..."