rojevin

rojevin
@rojevin13
En iyi insanlar hiç tanımadıklarımızdır...
Oyy, sevmişem ben seni.. . Ahmed Arif
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bildiğimle hissettiğim arasında daima bir çatışma olacak.. Cioran
İnsanları yaraları da birleştirmezse daha ne birleştirir, değil mi? Öyle bir uzaklaşma ki kendimizden, öyle bir yabancılaşma, uykularımız bile bizi iyileştirmiyor artık. Yara aynı yara Dil aynı dil Biz neden bu kadar yalnızız.. Şükrü Erbaş
Epeyce göçebe yaşadım, sadece iki valizim oldu. Bir yığın insan tanıdım. Ama hep yalnızdım. Didem Madak
Dindarlığınızı Tanrı'ya gösterin, bana insanlığınız lazım. Friedrich Nietzsche.