rojevin

rojevin
@rojevin13
En iyi insanlar hiç tanımadıklarımızdır...
“Şu telaşım bir bitse diyorum. Belki uzaklara giderim. Çoktandır gitmek istediğim Yollar, Denizler, kıyılar var...” Ahmet Arif
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Evet biz ölüyoruz Ama sizde kazanamiyorsunuz..! Qazi Muhammed
Anarşist çicekler kokluyorum. Devlet sınırlarını ihlal eden Kuşlara yardım ve yataklık yapıyorum. Umudun, propagandacısıyım... Mehmed Uzun
"Hasretlerle geçen bir hayat işte. Hem her yere, hem hiç bir yere ait olmak /olamamak . Hiçlik duygusu işte ! Mehmed Uzun
"Tam yaşamaya başladığım bir andan itibaren beni ölü saysınlar.."