rojevin

rojevin
@rojevin13
En iyi insanlar hiç tanımadıklarımızdır...
Dibe kû bi kulîlkekê bihar neyê, lê belê kulilkek bi tena serê xwe jî gelek xweşike... Mem Ararat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
”İçimdekileri nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum. Bazen öyle geliyor ki,adeta bütün dünya,bütün yaşam,her şey içime dolmuş,benden konuşmamı istiyor.Nasıl desem; büyük şeyler hissediyorum ama,iş konuşmaya geldiğinde küçük bir çocuk gibi dilim dolanıyor.” Jack London – Martin Eden
"Bugüne dek tanıdığım bütün canavarlar insandı." Jodi Picoult
Bir şeyden çok eminim; kendimi üzdüğüm kadar kimseyi üzmedim hayatta. Dostoyevski
Herkese umuttan bahsediyorum, içimde zerre kadar umut kalmamışken... Sabahattin Ali
Alıntı