Rojin Doğan

Rojin Doğan
@rojindgnnn
Ancak toplum kadına yaşamayı değil, seyretmeyi uygun görüyordu.
Ben de bir şarkı yoktu sen okudun, bir ayna yoktu bende sen baktın. Senin bakışınla yeşerdim yağmurlar yağmadan, gözlerinde bir şimşek çaktı bakışlarım ıslandı. Savaş bitince senin için taze incirler toplayacağım seninle kalacağım, seninle okuyacağım.
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kaç yıl sevilir bir insan Kaç yıldan sonra unutulur. Gidince mi Ölünce mi. Yeni biri hayatına girince mi. Kaç yıl sürer bir sevda Kaç ayrılıktan sonra vazgeçer insan sevmekten Kaç ihanet soğutur yüreği Kaç ağlamadan sonra azalır öfkesi. Kaç kere sever bir insan Kaç terkedilişten sonra korkar başlangıçlardan Kaç bahara aldanır.. Kaç tenden geçipte ulaşır aşka Kaç uzak kalmaya dayanır bir sevda Kaç geceye sığınır ve kaç şarkıya.. Kaç yıl sevilir bir insan?
Emeklerken vazgeçtim büyümekten,ayağa kalkmatan. Ne de olsa düşecektim. Ne de olsa kanayan dizlerimi annemden başkası öpmeyecekti. Büyürsem düşecektim. "Düşe kalka öğreneceksin"diyecekti babam. ... Büyük adam olmayacaktım ben! Hem büyürsem sana aşık olacaktım. Sen beni tanıyana kadar sevecektin. Tanıyınca vazgeçecektin. Bir de gözden düşecektim. Nasılsa düşe kalka.. belki de beni unutana kadar sevecektin Ya da unutacak kadar sevecektin. Ben beni unuttuğunu unutmak istiyecektim Meyhaneci Necmettin abi rakıyı tazelerken “bu son. kapatıyoruz” diyecekti. Düştüğüm yolda tökezlerlen düşecektim. Düşe kalka.. Kendimi sevmek sana,seni sevmek çocuklara haksızlık olacaktı. Büyük adam olmayacaktım ben ! Olsa olsa büyük bir çocuk olacaktım...
"Bu dünya soğuk Rüzgar genelde ters yöne eser Limon ağaçları kurur Bahaneler hep hazır Güzel günler çabuk geçer İçimiz hep bir hoşça kal ülkesi"
"Olur mu böyle olur mu? Kardeş kardeşi vurur mu? Kahrolası diktatörler. Bu dünya size kalır mı? Kızılırmak akmam diyor. Etrafını yıkmam diyor.''