Nasıl da düştük! Hatalı kurallar yüzünden,
Doğa'nın değil, Eğitim'in aptallarıdır sebebi,
Yasaklanmış zihnimizin her türlü gelişmesi,
Ruhsuz olmamız isteniyor, beklenen ve tasarlanan bu,
Eğer bir tanemiz diğerlerinin arasından sıyrılırsa,
Sıcak bir hayal ve hırsla bastırılır,
Bize karşı çıkanlar öylesine kuvvetlidir ki,
Umutlarımız korkumuzu bastıramaz.
Kendimize güvenimiz noksan olursa beşikteki bebekten farkımız olmaz. Ölçülmesi imkânsız ama çok değerli olan bu niteliği hızlı bir şekilde nasıl oluşturabiliriz ki?