📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasıl da düştük! Hatalı kurallar yüzünden,
Doğa'nın değil, Eğitim'in aptallarıdır sebebi,
Yasaklanmış zihnimizin her türlü gelişmesi,
Ruhsuz olmamız isteniyor, beklenen ve tasarlanan bu,
Eğer bir tanemiz diğerlerinin arasından sıyrılırsa,
Sıcak bir hayal ve hırsla bastırılır,
Bize karşı çıkanlar öylesine kuvvetlidir ki,
Umutlarımız korkumuzu bastıramaz.
Kendimize güvenimiz noksan olursa beşikteki bebekten farkımız olmaz. Ölçülmesi imkânsız ama çok değerli olan bu niteliği hızlı bir şekilde nasıl oluşturabiliriz ki?
...Evet, para ve güç sahibiydiler ama bunun bedeli
koyunlarında besledikleri bir kartal ya da yırtıcı bir kuş olmuştu. Bu kuş ciğerlerini parçalayıp iç organlarını didik didik ediyordu. Bu, sahip olma dürtüsü, elde etme hırsıydı. Bu, sürekli onların gözlerinin başkalarının arazi ve mallarında olmasına sebep oluyordu. Bunun sonuçları sınır çizip bayrak dikmek, savaş gemileri ve zehirli gazlar olmuştu. Kendi hayatlarıyla birlikte çocuklarının hayatlarını da feda etmişlerdi.