rosa

"ya benimle gelip beni ölünceye kadar seversiniz ya da nefretinize rağmen yine benimle gelir, ölümde de ölümden sonra da benden nefret etmeyi sürdürürsünüz. benim duyarsız tabiatımda hissizlik diye bir sözcük yoktur."
Reklam
"hiç kimseye aşık olmadım," diye fısıldadı, "ve sizin haricinizde kimseye de olmayacağım."
"ölmekten korkuyor musunuz?'' "evet, kim korkmaz ki." "fakat aşıklar gibi ölmek... birlikte yaşayabilmek uğruna, yan yana ölmek..."
sizin tatlı yüreğiniz yaralandıysa, benim vahşi yüreğim de sizinkiyle birlikte kanar.
gençler bir anda sever, hatta aşık olurlar.