"Aman tanrım ne okudum ben?" diyenlerden misiniz? Lağımların Aleksandrası seni hiç unutmayacağım... Köpek yemeği, annenin ölümü... Konuları birbirinden ilginç, dışardan beni okurken görenler panik ve dehşet içinde okuduğumu söylemişlerdi Deli Kadının Hikâyelerini de merak etmiyor değilim ama az biraz kendime gelmem lazım