gülll

gülll
@rosegarden
Hayat kısa, kuşlar uçuyor
Yeni Normal ..
Reklam
Hayatı biraz da yavaş yaşamalıydık..
Bu dünyaya ait olmak neydi? Bu diye ötekileştirilen neyin nesiydi? Neydi dün-y-a? bu dünya? Ve en çok da ne hissettiriyordu ? D-ü-n-y-a..
İstersen ben başımı alıp gidebilirim..
Reklam