📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sadece başımı kaldırıp bakınca orada onu, güneş kremini, hasır şapkayı, kırmızı mayoyu, limonatayı görmekti. Başımı kaldırıp seni görmek, Oliver. Çünkü başımı kaldırıp baktığımda senin artık orada olmayacağın gün çok yakında gelecek."
Buralarda ne yapılırdı?
Hiçbir şey. Yazın bitmesi beklenir.
Kışın ne yapılırdı peki?
Vereceğim cevaba güldüm. Anladı ve " Dur söyleme: yazın gelmesi beklenir, öyle değil mi ? dedi.
"Bir kıza dokunduğunuzda, şaka bile yapmış olsanız, eğer sizi iterse, onu... rahat... bırakın. Ona dokunmayın. Hiçbir yerine dokunmayın! Sadece durun. Sizin dokunuşunuz, onun midesini bulandırmaktan başka bir şey yapmaz."