En kötüsü ise kalbimin her bir parçasıyla, kırılmış, değersiz hissettiren kısımlarıyla bile onu şiddetle sevdiğimi bilmemdi. Belki de en çok o kısımlarımla.
Yazardan okuduğum ilk kitap olmasına rağmen yazarın zekasına hayran kaldığım o kitap. Beklentiyle başladım ve beklentimi oldukça karşıladı. Başlıkta da yazdığım gibi gerek kurgusu gerek ters köşelerle dolu olan sonuyla beraber tek kelimeyle inanılmazdı. Özellikle son yüz sayfayı okurken meraktan içinizi yiyeceksiniz. Kesinlikle psikolojik gerilim, gizem türü seven okurlara gözüm kapalı öneririm.