Esra

Esra
@rosyy
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En beğendim ve içime işleyen alıntı olabilir..
O kendisi olmak için beni unutmaya belki muhtaç. Fakat ben ancak onun sayesinde biraz kendim olabiliyorum..
Şu sıralar ruh halim..:d
Ben aşktan daima kaçtım. Hiç sevmedim. Belki bir eksiğim oldu. Fakat rahatım. Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde... Fakat daima ödersiniz... Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz...
Bu alemde hiçbir hesap, hiçbir bağlanma bedava değildir.