Gelişimin, isteklerin ruhunda yeşerdiği an yapman gereken; arkadaşlarını, aileni, okulunu beklememendir. Beklemeden gideceğin noktada hiç ummadığın insanlara, hayatlara dokunabileceğini unutmamalısın. Bahanelerin esiri olmadan; sorgulamayı, konuşmayı, eleştirmeyi asla bırakmadan çaban ile yürü. Çünkü tekrarlıyorum ki hayaller sadece ve sadece hayal sahibinindir.