Şimdi bana sorarsanız, kendini öldürenin bile, eğer bu işi kendi kendine, sessiz biçimde yapmışsa, bağışlanması mümkündür. Başkasının çektiği acılarla, ne kadarına dayanabileceğiyle ilgili ahkam kesmek kimin haddine? Ama kendini öldürürken bile bunu bir şov haline getiren, başkasına zarar vermek için böyle bir şey planlayan, hayatını kötülük uğruna bitiren kişi için bağışlanma da mazeret de yoktur. Köküne kadar çürümüş bir adamdır öylesi.
Ona, "Kalbinde acıma duygusu olmayan birinden daha kötü insan var mıdır?" diye sorulduğunda, "Vardır," demişti. "Birilerinin ona acımasını silah olarak kullanan insan."