"Evet,yaşadığımız 12 Eylül darbesi,yıllardır atılan geriye dönük adımları pekiştirmek için gerçekleştirildi.Şimdi işbirlikçi basın oluşmaya başladı.Bölünmüşlük illeti bir türlü yakasını bırakmadığı solun üzerinden silindir gibi geçiyor.Yarım yüzyıl öncesinin emperyalist destekli pantürkizm-panislamizm ideolojileri,Türk-İslam sentezi adıyla yaygınlaşıyor.Etnik ve dinsel kökenli hareketler büyüyor ve sosyalist demokrasi de ilk bölünmelerini yaşamaya başlıyor...Özetin özeti böyle...."
Bir de bakmışız ki emperyalist destekli dinsel ve etnik politikalar Cumhuriyeti yok etme projelerini hayata geçiriyorlar.Ama hiç korkmayın;önümüzdeki günler,dünden ders çıkarmayı başaranların doğru yönlendirmeleriyle bu kez yenilmeyeceğimiz aydınlık savaşımlara gebe.
Gördün mü Mamak,beğendin mi yaptığını? Tel örgüye takılmış kanatları,kanıyor.Üşüştük başına,selamımızı götürüyordu özgürlüğe...Yolların tutulmuş olduğunu görmüş. Umudun çiçeklerinin döküldüğünü.Ürkmüş aşkı bitirmek isteyen tanklardan,tüfeklerden...
Her şeyin yeri ve zamanı geldiğinde içimizdeki o derinden akan ırmak gibi yatağını yeniden bulacağını,yeniden kendi güzel uğultusu içinde akışını sürdüreceğini biliyorum.Şimdi uğultusu duyulmuyorsa sanma ki susmuştur, yalnızca kırılmış ve incinmiştir.