"O sözler ki kalbimizin üstünde/Dolu bir tabanca gibi/Ölüp ölesiye taşırız/O sözler ki bir kere çıkmıştır ağzımızdan/Uğrunda asılırız..."dememiş miydi?.. —Attilâ İlhan
Arılar sömürülmeyi sevmez,balını kendi yemesi için yapar ama biz insanlar onlara duman vererek, sarhoş eder, sonra yapmış oldukları balı çalarız.Tıpkı biz köylülerin, işçilerin ürettiklerini çaldıkları gibi...
Aslında bütün dinler devrim yapmıştır.Kendine biat eden insanları,insan gibi yaşatmaya çalışmış.Bizim dinimiz de öyledir, devrimci ve sosyalist bir dindir.