Içimdekilerini nasıl ifade ediceyimi bilemiyorum. Bazen öyle geliyo ki,
Adeta bütün dünya, bütün yaşam, herşey içime
Dolmuş, benden konuşmamı istiyor.
Nasıl desem; büyük şeyler hissediyorum
Ama iş konuşmaya geldiğinde.
Küçük bir çocuk gibi dilim dolanıyor.