📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben herşeyi tek başıma hallettim,halletmeye de devam ediyorum.Bir yerlerden pat diye çıkıp dahil olmanıza gerek yok,ben bütün o yolları tek başıma geldim ve çoğu şeyin zamanı sizden yana geçti artık.
Ey, benim iyimser hâllerim,
Çabuk aldanışlarım,
Hep inanışlarım, alttan alışlarım,
Hatayı hep kendimde buluşlarım,
Değmeyecekleri kafama takışlarım,
Yoktan yere akıp giden gözyaşlarım,
Herkesi insan yerine koyuşlarım,
Hepinize elveda…
Artık ben kimsenin,
Hiç kimsesi olmayacağım
Nazım Hikmet Ran