Roza

Roza
@rozorn
içime attıklarım işte
Anlamıyorlar,nazlanıyorum sanıyorlar Oysa hiçbir şey istemiyor içim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben herşeyi tek başıma hallettim,halletmeye de devam ediyorum.Bir yerlerden pat diye çıkıp dahil olmanıza gerek yok,ben bütün o yolları tek başıma geldim ve çoğu şeyin zamanı sizden yana geçti artık.
Ey, benim iyimser hâllerim, Çabuk aldanışlarım, Hep inanışlarım, alttan alışlarım, Hatayı hep kendimde buluşlarım, Değmeyecekleri kafama takışlarım, Yoktan yere akıp giden gözyaşlarım, Herkesi insan yerine koyuşlarım, Hepinize elveda… Artık ben kimsenin, Hiç kimsesi olmayacağım Nazım Hikmet Ran
Zamanla her şey layığına dönüşür ve herşey dönüştüğü layığını bulur👌
Neden hala apartman boşluğunun gün ışığı görmeyen penceresinde kuş sesleri beklersin ?