Şimdi bir kaç şey yazmak istiyorum çünkü eminim ki şimdi yazacağım konu hakkında saçma sapan konuşan kişiler burada da çıkacaktır. Sizden tek ricam empati kurmayı öğrenin. Bu gün bir kadın başka kadınların giydiği kıyafetler üzerinden onların ahlaksiz olduğunu söyleme yetkisini kendinde bulabilmiş. İnsanları ahlaksiz yapan giydiği eteğin t-shirtün boyu değildir. Davranışları ve kurduğu cümlelerdir. Tecavüz ve tacizler sadece mini etek giyen kadınların başına gelmiyor hatta ve hatta artık cinsiyet farketmezsizin kadınların,erkeklerin, küçücuk çocukların ,kedinin, köpeğin ve başka bir çok hayvanın başına geliyor. Yani anlayacağınız bu iş eteğin boyuyla alakalı değil zihniyet ile alakalı. Ayrıca uzun etek giyen bir kadına kezban mine etek giyen bir kadına yollu deme hakkına kimse sahip değildir. Olan taciz ve tecavüzlerin sebebine kıyafetlere bağlamak tamamen aptallıktır. Mağduru suçlu gören de aptaldır. Hayatınızda empati kurmayı öğrendiginizde emin olun her şey çok daha güzel olacaktir. :)