Apartmanda yaşamayı öğrenememiş insanlar bir an önce daha kırsal alanlara taşınmalı, böğürerek gece gece kahkaha atmamalı, balkonda sesli konuşulmaması gerektiğini öğrenmeli, küfür ettiği zaman komşuların duyabileceğini düşünmeli ve arada sırada saat kaç diye bir kontrol etmeli,
.. sonradan görme olduklarına çok kanaat getiriyorum...
Ve bir kişi değiller, ailelerindeki en az 4 5 kişi böyle,