rrusendil

rrusendil
@rrusendill
Bugün spor salonunda aletin bir yeri parnağımı kesti, sadece kesik acısı yani ve yarın çok özel biri beni davet ettiği için ona acılı ekmek yapacağım diye girdim mutfağa, suya deyse cız cız yanan ve ufacık olan bir kesik yüzünden sağ elimle yumuramıyorum hamuru, sol elime muhtacım şu an. Rabbim anlayayım diye gösterir her şeyi, eli kolu olmaysn insanlar geldi direk aklıma ve gözlerim doldu hamuru yumururken, nimetkeri görmeyen gözden uzak eylesin hepimizii.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Apartmanda yaşamayı öğrenememiş insanlar bir an önce daha kırsal alanlara taşınmalı, böğürerek gece gece kahkaha atmamalı, balkonda sesli konuşulmaması gerektiğini öğrenmeli, küfür ettiği zaman komşuların duyabileceğini düşünmeli ve arada sırada saat kaç diye bir kontrol etmeli, .. sonradan görme olduklarına çok kanaat getiriyorum... Ve bir kişi değiller, ailelerindeki en az 4 5 kişi böyle,
Yürüyüşe çıktım ve eve gelince cips yedim, çünkü aç gidip geldim. Böyle olmuyor tok çıkayım bir de
Çok arada kaldığım ve çok yorgun hissettiğim bir zaman yaşıyorum sanırım. Gelgitli bir ruh hali...
Alıngan insandan ve alıngan insan olmaktan rabbim korusun. Bu tip insanların fazlaca bencil, her şeyi kendine yontan ve bir o kadar da içten içe şımaran,çokça nazlı bir kişilikleri olduğunu düşünüyorum. Yani neden her şeyin merkezinde olasınız da çabuk kendinizle ilişkilendirip kırılıp dökülüyorsunuz? Bugün birisi gün boyu derste olduğum için evime davet edemediğime alınmış. Yahu açıklamam da çok kolay ve çok nazikçe evde değilim ve maalesef çok geç geleceğim demekti. Neymiş özlememişim, onun kadar düşünmüyormuşum. Tamamen aşırı alınganlık ve gereksiz nazlanma. Bir de tavırları ile suçlu hissettirmeleri var... bu bencillikten ve şımarıklıktan allah korusun hepimiziii...