Canım dayım bana bir numara verdi, bunu kaydet bakayım bir dedi. Ben de tabi hemen kaydettim( 'dayım kaydet dedi' olarak jahxjahs)... noldu dayı diyorum, bir sorun var kimmiş neymiş diye telaşlandım, kötü bir şey var bak diyor sandım. Meğer bana kısmet bulmuş ajshahha öyle dedi. Yazarsa konuş kızım diyor. Hahahaha dayım canım balım.. minnoşum ya 😅
Kimselere güvenemeyiz, güvenmemeliyiz, insanoğlu çünkü nankör ve .... kaç gündür kalbimin parçalarını toplamaya çalışıyorum... annemin kalbinin,babamın kalbinin, biricik ablalarımın kalbinin parçaları her yerde... birbirimizi toparlamaya çalışıyoruz.... biri tamamlanamadan daha da parçalanıyoruz... kalbi kırık olanın dermanı da olmuyor.. tüm sevdiklerim dermansız, ben de... kime uzanacağımı bilemiyorum özellikle ablamaaa.... onu asla toparlayamıyorum... onun kalbi hepimizinkindem farklı dağıldı... kalbine kızgın yağ dökmüşler gibi, kalbimi söküyorlar gibi dedi... ah bir kalbim daha olsa da ona versem... derttir geçer ama izi kalır... rabbim bize güç kuvvet versin, canımdan öte onlar,,,, gücüm kalmazsa ne yaparım.. nasıl kol kanat gererim.... ruhum sızlıyor.
Ailemden ayrı eve çıkalı 2 ay olacak ve bu iki ayda toplasam 10 kere ev yemeği yapıp yedim. Arada annem geldi yaptı, ya da yolladı, bu haftada iki seferdir liseden kız arkadaşlarım getiriyor ve en sevdiğim şeyleri, gözleri yaşlı bir vaziyette yiyorum. Anne eli değimiş yemekler .... vallahi ben anneme azıcık çekersem yemeğin kralını yaparım da, akademik kariyer diye diye mahvolduk. 🥹