Yola çıktığımız zaman bana bilmediğimiz bir yerlere gideceğiz, yeni bir şeylere kavuşacağız gibi geliyordu... insan ne kadar gitse aynı sular, aynı manzara...
Bir insana, bir hayvana, bir fikre gönül bağlamak bir derin ihtiyaçtır Şükran... Sel gibi akıp giden hayattan sevgi ve bağlılıklarımızın hatırasından başka bir şey kalıyor mu?