Resul

Resul
@rsl_
Ne bir yazar ne de bir çizerim. Kendi halinde bir gözlemciyim.
Hey gidi öfke, sen insan aklına daha saçma düşünceler bile getirebilirsin.
1000Kitap
Reklam
Dalgın olduk mu gerçek benliğimizle davranıyoruz.
1000Kitap
Herkes onun gibi değil miydi? En az umutlanmaları gerektiği zamanlar en çok umarlardı.
1000Kitap
Seni içinin demir parmaklıklarından azat edeceğim!
1000Kitap
Doğru, hep başkayız. Ayak bastığımız her yer dünyanın merkezi oluyor. Her şey bizim çevremizde dönüyor...
1000Kitap
Reklam