Nesi var insanların? Neden böyle şeyler yapıyorlar? Neden başkalarını bu hale getiriyorlar? Kötülük insanı şoke ediyor. Ama hedefi siz değilseniz, sorun yok. Unutuyorsunuz. Hayatınıza devam ediyorsunuz. Sizin başınıza gelmedi. Başka birinin başına geldi.
‘Varlığımın anlamı, hayatın bana bir soru sormasıdır. Veya tam tersine, ben dünyaya sorulmuş bir soruyum ve cevabımı vermem gerekiyor, yoksa dünyanın vereceği yanıta mecbur kalırım’
Yaşları kaç olursa olsun çoğu insanın alelacele evlenmesinin ve boktan ilişkileri sürdürmesinin nedenlerinden biri de yalnız başlarına rahat edememeleri bence.