nova

nova
@rubysonev
Acılar umudu buldurur bize, Bir zırhla büründüm bu çağa karşı.
Geride bıraktığımız hayatın, karanlıktan çıkıp gelmek, bizden şikâyet etmek, bizi yargılamak gibi kötü bir huyu vardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan en çok kaçtığı şeyden kurtulamadığı için içindeki hatıraların ümide her gün biraz daha sönüp karanlık odalarda başıboş bir sis bulutu olarak gezinecekti.
Unuttuklarını da unuturlarsa unutmuş sayılmazlar.
Her şey unutulmaya mahkûmdur. Unuttuklarına şükret, asıl her şeyi hatırlasalardı yaşanmaz hâle gelirdi hayat. Cennet, unuttuklarımızdır.